* آسمــــــان شــــــب *

در شگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا ؟!؟!

* آسمــــــان شــــــب *

در شگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا ؟!؟!

عکس تلسکوپ فضائی هابل

 

 تلسکوپ فضائی هابل :

 ابزاری که در 16 سال گذشته درک ما را از کیهان به طرز عجیبی متحول کرده است.

*****

عکس از آسمان پـــارس     

 

نظرات 3 + ارسال نظر
صابر پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 15:00 http://sabersoft.blogsky.com

سلام . من فکر می کنم شما در نصب قالب مشکل دارید. در قسمت مدیریت وبلاگ روی ویرایش قالب کلیک کنید . در قسمت ویرایش قالب قالب اصلی وبلاگ خود را پاک کنید ولی به قالب نظرات دست نزنید . بعد قالبی را که این حقیر برای شما آماده کرده ام با نوت پد باز کنید و تمام محتویات آن را کپی کنید و به جای قالب اصلی وبلاگ خود جایگذاری نمایید کلید اینتر را بزنید.

خ یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 00:36 http://khaterehkh.blogsky.com

سلام خانمی
قرار نشد وبلاگ جدید بزنی و خبر ندی؟
خوبی
من نجوم دوست دارم

زینب شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:59

متن خوبی داشت اما عکس ها دیده نمی شد
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد