* آسمــــــان شــــــب *

در شگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا ؟!؟!

* آسمــــــان شــــــب *

در شگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا ؟!؟!

بیانیه سازمان فضایی ایران در مورد سفر فضایی خانم انوشه انصاری

 


دستیابی به فضای بیکران از آرزوهای دیرینه بشر بوده است. 50 سال از پرواز نخستین انسان به مدار زمین می گذرد. ورود به عصر فضا و بهره مندی از امکانات بالقوه و موهبات الهی آن , میراثی است برای تمام بشر. فناوری فضایی که در روزهای آغازین بهانه ای برای رقابت های سیاسی و نظامی ابرقدرتهای آن روز جهان بود, رفته رفته جایگاه واقعی خود را در تمامی امور و شئون زندگی امروزی پیدا کرده به نحوی که برخورداری از فناوری فضایی تبدیل به یک الزام شده است. در این میان در چند سال گذشته گامهای مثبتی برای ورود بخش خصوصی به این حوزه برداشته شده است که بی شک نام پیشگامان این عرصه در تاریخ بشر به نیکی به جا خواهد ماند.
انوشه انصاری بانوی موفق و ممتاز ایرانی, یکی از این بزرگان است. این زن دانشمند و علاقمند ایرانی با اراده بزرگ و بلند, تلاشی را آغاز کرده است که افقهای جدیدی به روی بشریت خواهد گشود. پرواز ایشان به ایستگاه فضایی بین المللی به عنوان تنها جایگاه استقرار انسان در فضا, افتخاری بس غرورآمیز برای تمامی ایرانیان خواهد بود اما نباید تاثیر شگرف خدمات و فعالیتهای ایشان در رونق فعالیتهای فضایی در مقیاس عمومی در سطح بین المللی را فراموش نمود.
سازمان فضایی ایران به عنوان متولی بخش فضا در کشور, ضمن حمایت از فعالیتها و خدمات ارزنده خانم انصاری در ترویج و توسعه فناوری فضایی آرزوی موفقیت و سلامت برای ایشان در سفر فضایی به ایستگاه بین المللی را دارد و امیدوار است سفر این بانوی ایرانی به ایستگاه فضایی بین المللی پیام آور صلح و شادی برای جامعه بشری باشد.

روابط عمومی
سازمان فضایی ایران

دریافت فایل PDF بیانیه

*****

منبع:  سازمان فضـــایی ایـــــران       

 

نظرات 3 + ارسال نظر
dorsa شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 18:10

ye sal dashtam chera har moh yek khosof vakosof nadarim age my tony tamas begir

[ بدون نام ] شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 18:26

یاس شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 19:34 http://www.gheddis.blogsky.com

ادرس وبلاگ جدیده منه دوست داشتین تبادل لینک کنیم
www.gheddis.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد